Nieuwe datum voor FMN Connect XL Maak(t) de Verbinding

16 november 2021 | 2 minuten lezen

Facility Management Nederland maakt vandaag bekend het najaarscongres “FMN Connect XL Maak(t) de Verbinding” te verplaatsen naar donderdag 13 januari a.s. Het congresprogramma staat geheel in het teken van ‘Verbinding maken’ en juist dat belangrijke onderdeel wordt door de recente coronamaatregelen bemoeilijkt. Met uitzondering van de Algemene Ledenvergadering wordt het gehele programma nu verplaatst naar 13 januari. Het programma wordt op de nieuwe datum afgesloten met de traditionele nieuwjaarsborrel en het Actieve Ledenuitje.

ALV

De algemene ledenvergadering van FMN gaat wel door op 25 november a.s. maar zal dan virtueel gehouden worden. De aanvangstijd blijft ongewijzigd: 12.00 uur. Deze vergadering is alleen toegankelijk voor leden. Agenda en link naar de virtuele vergadering zijn beschikbaar via het ledenplatform van FMN.

FMN Student Awards

Een spetterende Awardshow is wat we in gedachten hebben voor de finale van de jaarlijkse FMN Student Awards. Daarom hebben we besloten deze finale live te laten plaatsvinden tijdens FMN Connect XL Maak(t) de Verbinding op 13 januari a.s. Voor de finalisten betekent dit dat ze wat langer in spanning moeten zitten, maar dat hopen we met de feestelijke finale op 13 januari a.s. helemaal goed te maken!

FMN Nieuwjaarsborrel en Actieve Ledenuitje

De FMN Nieuwjaarsborrel sluit het programma van FMN Connect XL Maak(t) de Verbinding feestelijk af. Deze Nieuwjaarsborrel zou oorspronkelijk op 6 januari gehouden worden, maar aangezien dat voor velen nog in de schoolvakanties valt, wordt deze netwerkborrel nu ook verplaatst naar 13 januari.

Het Actieve Ledenuitje dat op 25 november aansluitend aan FMN Connect XL Maak(t) de Verbinding zou plaatsvinden wordt eveneens verplaatst naar de avond van 13 januari a.s. Het Actieve Ledenuitje is alleen toegankelijk op uitnodiging.

Coronamaatregelen

Als beroepsvereniging voor de facilitaire professional heeft FMN als geen ander ervaring met het realiseren van veilige omstandigheden om te werken en elkaar te ontmoeten. Naast de maatregelen die de overheid inzet ter voorkoming van verspreiding van het coronavirus voelt FMN zelf de verantwoordelijkheid veilige omstandigheden te creëren voor haar evenementen. Behalve dat we de maatregelen vanuit de overheid nauwlettend volgen, zullen we zelf zorgen voor een veilige congresomgeving voor onze gasten. Over die maatregelen zullen we de gasten en geïnteresseerden in FMN Connect XL Maak(t) de Verbinding nader informeren dichter bij de datum van het congres.

Toegangsprijzen en aanmelden FMN Connect XL

FMN-leden (professional - young professional - student) hebben gratis toegang tot het festival. Niet-leden, of gratis deelnemers van het FMN-platform dienen wel een betaalde ticket te kopen, maar hebben daarna wel recht op één jaar lidmaatschap tegen een korting van 50% van de normale contributie.

De prijzen voor niet-leden zijn als volgt:
Professionals: € 160,-
Young professionals (t/m 30 jaar): € 80,-
Studenten: € 25,-

Bekijk de laatste mededelingen, aanmelden en het actuele programma op de eventpagina.

Eventbeeld FMN Connect XL jan2022