Nieuws

Word jij dé verenigingsmanager van FMN?

Profielfoto van FMN Redactie
18 maart 2022 | 3 minuten lezen

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega!

Verenigingsmanager FMN
Locatie: Woerden
Minimaal 32 uur per week

 

Als Verenigingsmanager houd je je bezig met de werkzaamheden rondom de vereniging Facility Management Nederland. Een bloeiende, actieve en onafhankelijke beroepsvereniging binnen het facilitaire domein en de aangrenzende vakgebieden zoals HR, ICT, vastgoed en marketing/branding. Al meer dan 25 jaar verbinden wij eindgebruikers, opdrachtgevers, leveranciers, studenten en docenten. Zo leveren we samen een bijdrage aan de dagelijkse ondersteuning van het primaire proces binnen organisaties. Altijd met het oog op de actualiteit en toekomst. FMN voelt straks echt als ‘jouw vereniging’ waarvoor je je verantwoordelijk voelt en zorgt dat alles goed en soepel verloopt. Hiervoor heb je regelmatig afstemming met het bestuur. Het verenigingsbureau van FMN wordt verzorgd door het TVVL Service Center. TVVL verzorgt voor een aantal verenigingen en stichtingen het verenigingsbureau. Jij komt in dienst van TVVL en  werkt exclusief voor FMN. Je werkt samen met het dedicated team bestaande uit een marketingcommunicatiemedewerker, een eventcoördinator, een ledenadministrateur, een verenigingsondersteuner en een controller.

 

Dit worden jouw werkzaamheden

  • Met je helicopterview overzie je de trends en ontwikkelingen in de facilitaire sector en bent in staat de ‘grote lijn’ eruit te halen. Dit vertaal je in voorstellen richting het bestuur en het verenigingsbureau.
  • Je hebt een voortrekkersrol en fungeert als teamcoördinator op het verenigingsbureau.
  • Je zorgt ervoor dat FMN een bloeiende en groeiende vereniging blijft door de vereniging te laten groeien op vele gebieden.
  • Je beheert onze (deel)budgetten zodat verwachtingen gemanaged worden en budgetten niet overschreden worden. Hiervoor maak je (deel)rapportages en rapporteert hierover aan het bestuur.
  • Samen met de voorzitter, die fungeert als boegbeeld van de vereniging, vertegenwoordig je de vereniging intern en extern. Je hebt contacten met (actieve) leden, expertgroepen, partners, stakeholders en samenwerkingspartijen.
  • Je houdt je bezig met belangenbehartiging en projecten op het terrein van het facility management.
  • Je hebt een actieve rol in contentcreatie; je zorgt dat er regelmatig nieuwe content geplaatst wordt door expertgroepen, sprekers op evenementen, actieve leden of je schrijft zelf content.
  • Je ziet toe op een correcte ledenadministratie. Je hebt aandacht voor nieuwe leden en doet aan retentie door opzeggingen te voorkomen of na te bellen.
  • Je bent verantwoordelijk voor communicatie m.b.t. nieuwsbrieven, websites en social media. Hiervoor overleg jij met het marketingcommunitatieteam.
  • Je bereidt beleids- en bestuursnotities inhoudelijk voor.
  • Je bereidt overleggen van leden onderling en leden met bijbehorende stakeholders voor en neemt actief deel aan deze overleggen. Je geeft uitvoering aan de daaruit voortvloeiende acties.
  • Je bereidt de bestuursvergaderingen voor en notuleert deze in actie/besluitenlijsten. Je bewaakt de voortgang van de actiepunten.

 

Dit neem je mee

  • Je hebt een hbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 7 jaar relevante werkervaring.
  • Je bent tactvol, je hebt een goed gevoel voor verhoudingen en je bent omgevingsbewust.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt commercieel gevoel, pakt kansen voor de vereniging om van belang te zijn.
  • Je bent flexibel en kunt snel schakelen tussen diverse thema’s.
  • Je kunt functioneel het team aansturen.
  • Je bent een verbinder en beschikt over een relevant netwerk.
  • Je kunt je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken. Bij voorkeur heb je ervaring met het schrijven van content.

 

Dit bieden wij jou

Je komt te werken in een gezellig team met 25 collega’s op ons kantoor in Woerden. Daarnaast bieden wij jou een interessant pakket arbeidsvoorwaarden:

  • Een marktconform salaris
  • 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen + 5 verlofdagen door directie aan te wijzen
  • Pensioenregeling met 75% werkgeversbijdrage in de premie
  • Thuiswerkregeling
  • Laptop van de zaak
  • Telefoonkostenvergoeding
  • Onbeperkt e-learning volgen en een opleidingsregeling
  • Arbeidsovereenkomst voor 1 jaar met uitzicht op vast dienstverband

 

Heb je interesse in deze uitdagende en zelfstandige functie? Stuur dan je sollicitatie naar Cas Wegman, operationeel directeur TVVL Service Center, c.wegman@tvvl.nl.
Voor vragen kun je contact met hem opnemen via 088 – 401 06 07.