Persbericht namens onze partner JLL

Profielfoto van FMN Redactie
11 juli 2022 | 1 minuut lezen

Hospitality Group heeft voor het 6e achtereenvolgende jaar de prestaties van Facility Management dienstverleners onderzocht. Hierbij is onze internationale vastgoedadviseur JLL en zilveren partner van FMN, op de derde plaats van de internationale ranglijst is geëindigd.

Aan het onderzoek deden toonaangevende internationale organisaties met  geïntegreerde facilitaire management diensten mee. Zij zijn beoordeeld op de algehele klanttevredenheid en de kans op aanbeveling, die consistent in de prestaties in alle regio’s moest zijn.

Facility management is een breed begrip. Het gaat om het onderhoud en beheer van vastgoed, zoals het schoonmaken van gebouwen, de catering, het beheer van de front desk en de beveiliging. Jori Messer, Sales & Solutions Development Director EMEA bij JLL Nederland: wij kijken ook naar het ‘slim’ maken van gebouwen, verduurzaming of het creëren van toekomstbestendige en fijnere werkplekken voor werknemers. Het aantrekken en behouden van gelukkige, gezonde en productieve medewerkers, die veerkrachtig en duurzaam zijn. Data en technologie kan samen worden gebruikt om betere resultaten te behalen”.

Lees hier het hele persbericht.